1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Kıb-Tek: Arızadan dolayı verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü siz değerli halkımızdan özür dileriz

Kıb-Tek: Arızadan dolayı verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü siz değerli halkımızdan özür dileriz

featured
Google'da Abone Ol service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek), ekiplerin müdahalesiyle santralların düzenli yük artırımı ile devreye alınmasıyla bölgelere peyder pey enerji verilmeye başlandığını duyurarak, arızadan dolayı verilen rahatsızlıktan ötürü halktan özür diledi.

Güneşköy Trafo Merkezi’nde bu sabah saatlerinde yaşanan patlamanın ardından, ülke genelinde yaşanan elektrik kesintisiyle ilgili olarak, Kıb-Tek Genel Müdürlüğü’nden yazılı açıklama yapıldı.

Açıklamada şunlar kaydedildi:

“Bugün sabah saat 05:00 civarında Güzelyurt’ta bulunan Güneşköy Trafo Merkezimizdeki kesicilerde bir patlama meydana gelmiş ve patlama sonucu Trafo Merkezimizde ciddi hasar oluşmuştur.

Arıza meydana gelmesiyle birlikte Santrallarımız koruma amaçlı otomatik olarak kendilerini emniyete almış, buna bağlı olarak ülke genelinde elektrik kesintileri meydana gelmiştir.

Meydana gelen arızaya hemen ekiplerimiz tarafından müdahale edilerek Trafo Merkezi izole edilmiştir.

İzole edildikten sonra Santrallarımız düzenli yük artırımı ile devreye alınarak bölgelerimize peyder pey enerji verilmeye başlanmıştır.

Arızadan dolayı verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü siz değerli halkımızdan özür dileriz.”

Kaynak : BRT

Kıb-Tek: Arızadan dolayı verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü siz değerli halkımızdan özür dileriz

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
Bizi Takip Edin
Bize Katılın