1. Haberler
  2. Dünya
  3. İran ile ABD nükleer görüşmeleri 26 Şubat’ta Cenevre’de devam edecek

İran ile ABD nükleer görüşmeleri 26 Şubat’ta Cenevre’de devam edecek

featured
Google'da Abone Ol service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Umman Dışişleri Bakanı Bedr bin Hamed el-Busaidi, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yaptığı açıklamada, “ABD-İran müzakerelerinin bu perşembe Cenevre’de yapılacağını ve anlaşmanın sonuçlandırılması için olumlu bir ivme yakalanacağını teyit etmekten memnuniyet duyuyorum.” ifadelerini kullandı.

Taraflar, 6 Şubat’ta Umman’da dolaylı müzakereler için bir araya gelmiş ve temasların sürdürülmesi konusunda mutabakata varmıştı. Daha sonra görüşmeler 17 Şubat’ta Cenevre’de devam etmişti.

Görüşmelerde özellikle İran’ın uranyum zenginleştirme oranı ve yüksek düzeyde zenginleştirilmiş uranyum stokunun durumu başlıkları öne çıkmıştı.

Kaynak : TRT HABER

İran ile ABD nükleer görüşmeleri 26 Şubat’ta Cenevre’de devam edecek

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
Bizi Takip Edin
Bize Katılın