ABD Başkanı Trump: NATO zirvesi Türkiye’de olmasaydı, Erdoğan başkanlık etmiyor olsaydı gider miydim bilmiyorum. ‘ABD orada olmalı’ dedi. Kendisine büyük saygı duyuyorum, onun davetiyle gidiyorum.
Ayrıntılar geliyor…
Kaynak : TRT HABER
ABD Başkanı Trump: NATO zirvesi Türkiye’de olmasaydı, Erdoğan başkanlık etmiyor olsaydı gider miydim bilmiyorum. ‘ABD orada olmalı’ dedi. Kendisine büyük saygı duyuyorum, onun davetiyle gidiyorum.
Ayrıntılar geliyor…
ETİKETLER

Kaynak : TRT HABER

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.

